• nybjtp

Meiki - u puntu di partenza hè u focu

Meiki - u puntu di partenza hè u focu

Ùn importa micca quantu rumore u mondu hè, u core di l'artighjanu deve esse tranquillu è stabile.A ghjente hà sentimenti, credenze è attitudini, per quessa, ùn a piglianu micca per scontru, vale à dì, anu da sempre fà u so megliu trà diverse variàbili.

A nascita di "Meiki"

Custruì una marca: in più di un eccellente R & D è supportu tecnicu, una forte squadra di pruduzzione è vendita.A più impurtante hè u significatu di a marca stessa.Include a cultura trasmessa da l'impresa, u mudellu di rapprisentanti di l'impresa è u caratteru di a squadra.A più impurtante ùn hè micca solu i prudutti, ma ancu l'arti è a vita.

In May 2016, a cumpagnia Huaguang hà stabilitu meiki Co., Ltd. in Giappone, è a marca meiki hè nata.Hè un novu principiu è a continuazione è l'aghjurnamentu di a ricerca di qualità di l'impresa.Dopu à dui anni di preparazione, in u marzu di u 2018, avemu avviatu u sbarcu di a marca.L'impresa Huaguang hà lanciatu ufficialmente u prughjettu di e parti standard, chì hà cambiatu da u mudellu di cummerciale tradiziunale à l'operazione di l'entità è a tecnulugia integrata, R & D, produzzione è vendita.

Spiritu di ingenuità

Focus nantu à fà qualcosa, almenu esse degne di tempu è anni

Lasciate u restu per u tempu!

Ascoltendu u sonu di corsa ritmu è dinamicu di diverse machini in e parti standard ogni ghjornu, sentimu un sensu di sicurezza è satisfaczione.Quandu mi fighjulà un munzeddu di materia prima ruvida chì passa per strati di prucessi è un cuntrollu strettu da i travagliadori qualificati, è infine esce in una parte di hardware delicata, sempre scoppiatu in lacrime in questu mumentu.

Ancu s'ellu hè solu una piccula parte, i centu giri è migghiara di giri di tuttu u prucessu di produzzione sò riflette cumpletamente in ogni dettu.Da a ricerca di u produttu à a discussione di produzzione, à u sviluppu di muffa, à a produzzione à a pruduzzione, tutti in ogni ligame anu investitu 100% di u so core è cura.Solu per pruduce prudutti d'alta qualità ùn hè micca solu a vostra propria dumanda, ma ancu a vostra intenzione.

dfb

Picculu vite, risu industriale

U spiritu di l'ingegnu hè u cuncettu spirituale chì l'artighjani scolpiscenu cun cura è migliurà i so prudutti.Ùn hè micca solu una cumpetenza, ma ancu una qualità spirituale.

Un picculu vite, chì ghjoca un rolu di cunnessione è permette à dui ogetti separati per esse cumminati in un novu pruduttu finitu, mentre chì hè oculatu in u travagliu è micca vistu da l'altri.

Ma questu ùn significa micca chì pudemu ignurà a ricerca di a qualità di u produttu.In questa ricerca, hè a modestia di una squadra di ingenuità.Mantene una modestia, amparà da i pari, è dà abbastanza spaziu per scopre è capisce u mondu;Hè perseveranza.Sviluppà prudutti hè una maratona senza sapè a destinazione.U principiu simplice, u prucessu tortuoso è i scambii difficili ùn sò mai faciuli.Solu cuntinuà à curriri;Hè attentu, sottile è straordinariu.Ancu s'ellu ci hè un pocu sbagliu, duvete ricominciare.

A qualità hè u nostru impegnu per voi

Semu disposti à sente alcuni di i boni intenzioni più preziosi chì ponu guidà in avanti.

fgn


Tempu di Postu: 21-Mar-2022