• nybjtp

Meiki - un altru modu di cultivà

Meiki - un altru modu di cultivà

Storia di u sviluppu di Huaguang

In u 1994, l'esplorazione in l'industria hardware hè stata cuminciata cù u mudellu di cummerciale tradiziunale, è a cumpagnia Huaguang hè stata ufficialmente stabilita.

In 1998, Samsung Hardware ramu industria serratura hè statu stabilitu.

In u 2007, hà investitu è ​​custruitu u più grande trè in una basa di produzzione in u Sud-Ovest di a Cina.Attualmente, hà 13 linee di produzzione, cù una pruduzzioni mensili di più di 80 milioni di pezzi è un cunsumu di 300 tunnellate di lega di zincu.

In u 2011, l'investimentu hè statu abbreviatu cum'è pianta industriale standard muderna

In 2018, u prughjettu di parti standard hè statu ufficialmente lanciatu ...

Se l'imprenditorialità hè un prucessu in quale unu face u mondu è face sbagli constantemente, allora,

Cumincià un affari cù un gruppu di persone simili hè un modu per truvà è risolve i prublemi

A strada di l'esplorazione hè a sorpresa è di un altru paese, tistimuniendu constantemente a bella crescita!

jrt (2)

Riforma in 2018

In più di 20 anni, a squadra composta da parechje persone hà sviluppatu in a squadra forte d'oghje.Ùn hè micca tantu a riforma cuntinuu è i sfidi fatti in cunfurmità cù u sviluppu di i tempi, ma ancu a persistenza di 26 anni di l'impresa Huaguang, l'approfondimentu cuntinuu di a cultura in a listessa industria, è diventendu l'impresa hardware più affidabile intornu à voi.

Cum'è un membru di Huaguang, sapemu tutti ciò chì 2018 significa per noi?

Hè a coesistenza di l'uppurtunità è e sfide, a vuluntà è u prugressu, è ancu u puntu di svolta di u destinu di una squadra.In questu annu, dopu una attenta considerazione, avemu decisu di sviluppà u mudellu di cummerciale di l'impresa da u cummerciu tradiziunale à l'operazione di l'entità, integrendu a tecnulugia, R & D, produzzione è vendita.

Fundatu a marca "meiki minshi".Cumincià u prughjettu di e parti standard, introduce un gran numaru di talenti è aduttà una gestione magra.

jrt (1)

Perseguimentu prufessiunale

Fighjendu dui anni dopu, se sta riforma ùn hà micca a basa forte sperimentata in l'industria di hardware in i dui decennii precedenti, l'ascesa di u novu mudellu perderà u so sustegnu.Se ùn ci hè micca una cunnessione strategica, serà ancu un difettu in u sviluppu di l'imprese.

Torna à u livellu di cunsumu, per via di l'accumulazione di fiducia per più di 20 anni, i clienti sò affruntendu a nostra riforma basata nantu à l'affirmazione è l'aspettativa.In più di u sustegnu tutale di i grandi clienti industriali cum'è "Quanyou", "Europa" è "haolaike" da i clienti di u cuntinente, hà ancu vintu u favore di i mercati d'oltremare è hà righjuntu relazioni di cooperazione à longu andà cù certi clienti d'oltremare.

In u futuru, Huaguang hà da cultivà più in l'industria di hardware è guidà a squadra per fucalizza nantu à una cosa - per esse l'impresa di hardware più affidata intornu à voi.In fatti, ci sò parechje manere di cresce.U modu di crescita di meiki hè di "fà una cosa per a cuncentrazione" è sperimentà rinnuvamentu, iterazione è sviluppu.

U maravigliu viaghju hè ghjustu principiatu.U futuru pò esse aspittatu.Venite inseme.


Tempu di Postu: 21-Mar-2022