• nybjtp

Prutezzione di a pruprietà intellettuale |Empowerment continuu

Prutezzione di a pruprietà intellettuale |Empowerment continuu

8-11 di lugliu;Import and Export Pavilion 9.1-38 Meiki hè cun voi

1

Cù u sviluppu ecunomicu è a cumpetizione sempre più feroce in casa è à l'esteru, a pruprietà intellettuale ghjoca un rolu sempre più impurtante sia in l'imprese high-tech sia in l'imprese tradiziunali.

A cumpetitività core di una impresa include micca solu a gestione di u talentu è a tecnulugia, ma ancu a gestione di a pruprietà intellettuale.L'imprese ponu ghjucà pienu à l'efficienza di ogni elementu di l'attività di produzzione è operazione di l'impresa per mezu di a gestione di i diritti di pruprietà intellettuale, migliurà cusì a competitività di u mercatu di l'impresa.

 2

U 21 di ghjugnu di u 2022, Sichuan Huaguang Intelligent Hardware Technology Co., Ltd. hè statu invitatu à participà à un simposiu di ricerca realizatu da Qionglai Municipal Market Supervision Bureau è Chengdu Municipal Market Supervision Bureau nantu à l'imprese mobili in u parcu.

U cuntenutu principale di a cunferenza hè di discutiri l'applicazione di patenti, u travagliu di prutezzione è a situazione cunnessa di l'imprese domestiche.

3

Fabbrica Meiki

À u simposiu, Tan Zhong, subdirector di Chengdu Market Supervision Bureau, hà dettu:

Prima, duvemu rinfurzà a publicità di patenti, marche è altre prutezzione di l'applicazione

Siconda, duvemu stabilisce un bon mecanismu di cumunicazione

Terzu, dà u ghjocu pienu à u rolu di u centru di prutezzione di i diritti di pruprietà intellettuale

4

Attraversu u spiritu trasmissu da a riunione, a nostra sucetà hà una volta prufondamente capitu u rolu di a pruprietà intellettuale in a pusizione più è più prominente di u sviluppu di a cumpagnia.

Se una impresa hà solu talenti è tecnulugia di prima classe è manca un sistema di gestione di a pruprietà intellettuale relativamente efficace, a so cumpetitività di u mercatu serà inevitabbilmente affettata.

 5

6

Dapoi u stabilimentu di a nostra fabbrica, a nostra sucietà s'hè focu annantu à a implementazione in u settore di a pruprietà intellettuale.Durante u prucessu di ricerca è sviluppu di a tecnulugia, a squadra prufessiunale hà ammaistratu i punti chjave di e tecnulugii esistenti attraversu a ricuperazione è l'analisi di l'infurmazioni di patenti, marca o copyright di diversi prudutti è tecnulugia di l'impresa.L'ultimi rializazioni ponu evità di violà i diritti di pruprietà intellettuale di l'altri è à u stessu tempu innuvà nantu à questa basa, è sviluppà tecnulugii innovatori chì anu u core cumpetitività di l'imprese.

7 8 9 10 11

Solu da capisce cumplettamente u cuntrollu di a tecnulugia innovativa

Solu l'imprese ponu realizà u cuntrollu efficace è l'utilizazione di a so propria tecnulugia core

24th China (Guangzhou) International Building Decoration Expo

8 lugliu-11 lugliu

9.1 Pavilion

Meiki vi scuntrà in scena

a prestu


Tempu di post: Jul-17-2022